Cada vegada queda menys per tornar a la nova normalitat i des de la Fundació TRESC us animem a que comenceu a escalfar motors!

Segurament durant les setmanes de confinament, heu tingut molt de temps per fer coses que al vostre dia a dia no us havia permès fer abans, i fins i tot n’heu après de noves. El repte d’aquesta setmana és poder compartir alguna de les vostres habilitats que ja teníeu, o bé que heu descobert aquests dies.

Per participar en el repte, envieu una fotografia o un vídeo on ens mostreu la vostra habilitat al correu electrònic fundaciotresc@gmail.com o a través del WhatsApp de la Fundació TRESC i sorpreneu-nos!

Teniu temps fins al dilluns 8 de juny per fer-nos arribar les vostres propostes. Us recordem que el repte està obert a tothom i que pròximament, veureu penjat tot el que ens feu arribar. Esperem la vostra participació!