Entrem a la darrera setmana de maig i la Fundació TRESC continua amb moltes ganes de seguir treballant amb vosaltres!

Com bé sabeu, ens trobem a la fase 1 de desescalada i és important que seguim connectats als mitjans de comunicació per saber com va evolucionant la COVID-19. Durant aquestes onze setmanes de confinament, han succeït molts canvis que han anat transformant les nostres vides i el nostre dia a dia, ens hem hagut d’adaptar a una nova realitat.

Aquesta setmana us animem que feu una mica de recerca i busqueu notícies que parlin sobre la COVID-19. La idea és que seleccioneu alguna notícia que considereu important o que us hagi impactat, i la compartiu amb nosaltres perquè la puguem penjar a la web de la Fundació.

Per participar-hi, envieu l’enllaç de la notícia que heu trobat al correu electrònic fundaciotresc@gmail.com o a través del WhatsApp de la Fundació TRESC. Si ho preferiu, també podeu enviar una fotografia de la notícia, o bé explicar-la amb les vostres paraules per escrit, a través d’un àudio o d’un vídeo. Teniu temps fins al dilluns 1 de juny per fer-nos arribar les vostres propostes. Us recordem que el repte està obert a tothom i que pròximament, veureu penjades a la web totes les notícies que ens aneu compartint.