Estem a punt de complir dos mesos de confinament, però continuem amb les mateixes ganes de sempre de sentir-nos connectats a vosaltres!

Com ja sabeu, la música ens ajuda a connectar amb el nostre interior i fer-nos sentir millor. És per això, que el repte d’aquesta setmana es tracta de crear entre tots i totes, una llista conjunta de cançons amb missatges positius que ens ajudin a pujar l’estat d’ànim d’aquests dies. Comparteix una cançó que t’agradi i et transmeti bona energia, optimisme i/o força i explica’ns amb una paraula o una frase com et sents quan l’escoltes i perquè t’agrada, quina frase de la cançó et crida més l’atenció, en quins moments l’escoltes, etc. Amb totes les cançons compartides crearem una llista de reproducció a Spotify i a YouTube.

Feu arribar la vostra proposta (títol de la cançó, nom del grup i el vostre comentari) fins al dilluns 18 de maig al correu electrònic fundaciotresc@gmail.com o a través del WhatsApp de la Fundació TRESC. Recordem que la participació és oberta a tothom i que podreu veure-ho pròximament penjat a la pàgina web. Esperem la vostra participació!