Entrem a la vuitena setmana de confinament i no ens oblidem de vosaltres! Aquests dies que estem a casa, és important cuidar el nostre cos i mantenir-nos actius/es. Practicar exercici ens ajuda a relaxar-nos, a fer-nos sentir millor i a mantenir-nos en forma per quan tot torni a la normalitat.

El repte d’aquesta setmana és el següent: ens agradaria que ens mostréssiu a través d’una fotografia o vídeo de quina manera practiqueu esport, bé sigui des de casa o a l’exterior ara que ja podem gaudir de les primeres sortides del confinament. Recordeu que si no us ve de gust, no teniu per què sortir vosaltres a la fotografia. Hi ha moltes maneres de mostrar com us poseu en forma i totes elles són vàlides! Per exemple, fotografiant les vistes on heu anat a fer una caminada o mostrant el material que utilitzeu per practicar esport des de casa.

Feu arribar la vostra proposta fins al dilluns 11 de maig al correu electrònic fundaciotresc@gmail.com o a través del WhatsApp de la Fundació TRESC. Recordem que la participació és oberta a tothom i que podreu veure-ho pròximament penjat a la pàgina web.