Durant els dies 21 i 28 de Gener les persones participants del Servei Prelaboral del Baix Empordà de la Fundació TRESC han rebut una formació d’Horticultura Ecològica.

La formació s’ha realitzat als horts comunitaris Es Sot de Begur. Ha comptat amb la intervenció d’una tècnica de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament i un tècnic de Càritas, amb l’objectiu de desenvolupar i potenciar els anomenats horts urbans o horts socials.

Les persones participants han pogut treballar conceptes bàsics com per exemple; la preparació del sòl i de compost, la rotació de conreus i creació de planter, així com conèixer tasques bàsiques de manteniment general de l’hort. El Servei Prelaboral del Baix Empordà ja disposa d’una parcel·la als horts comunitaris les Arenes de Palafrugell, els coneixements que s’han rebut facilitaran poder treballar els horts de forma ecològica i sostenible, tot aprenent a aprofitar recursos naturals de l’entorn.