Ja no recordo ni quants anys fa que la Marga es va integrar en el nostre equip a GESTOCKS.  Potser en fa uns vint! En tots aquests anys ella ha esdevingut una més de l’empresa. I es pot dir que n’hem passat de totes, de bones i de dolentes. Èpoques amb molta feina i d’altres amb molta menys de la que necessitàvem. Però la Marga sempre hi ha sigut. Amb el seu somriure, el seu entusiasme i el seu bon humor encomanadís. Com que era una noia “especial” (qui no és especial?) els primers dies de feina va estar acompanyada tota l’estona per l’Enric, que li donava suport en la seva adaptació a la seva nova feina. Potser hi va estar tot una setmana, al seu costat! I després, com a mínim venia una vegada a la setmana a interessar-se per com anava la seva incorporació i a parlar amb ella per veure si havia sorgit alguna dificultat. I sé que encara ara, després de tants anys, encara de tant en tant es troben tots dos per comentar com va tot.

Així va esser com vàrem descobrir a GESTOCKS el “treball amb suport” que fa la Fundació TRESC per incorporar persones amb especials dificultats al món laboral. És una feina que adquireix la seva rellevància quan es mira en la perspectiva dels anys, i es veu la quantitat de persones que han ajudat a trobar el seu lloc en el món productiu que els permet de fer la seva contribució a la societat des de la diversitat de cadascuna. Ara, al cap dels anys, ens omple d’orgull que la nostra empresa hagi pogut, ni que sigui mínimament, aportar el seu granet de sorra, de manera que la nostra feina adquireix un sentit especial, que segur que ens ajuda a ésser una empresa millor.