Des de que estic a TRESC, m’ha canviat la vida per bé. Després d’estar 1 any a TRESC, estic molt agraïda amb els professionals de TRESC Palafrugell d’haver-me ajudat a trobar feina. 1 o 2 anys abans de venir a la fundació, ja pensava que no trobaria mai feina i em vaig desanimar bastant perquè alguns dels meus familiars deien que em costaria molt trobar feina. La meva primera experiència en el món laboral va ser a l’estiu del 2018 en un hotel com a netejadora. Encara que hagués fet 1 mes i mig de pràctiques, em van agafar per treballar i vaig estar súper contenta. Només vaig treballar de temporada. Quan vaig acabar la temporada, vaig decidir no tornar-hi a treballar allà perquè no acabava de sentir-m’hi còmoda. Vaig plegar a l’octubre de l’hotel i a finals de Març, gràcies a la fundació vaig tornar a tenir l’oportunitat de treballar com a ajudant de cambrera i treballar al restaurant m’agrada molt. Em sento molt realitzada des de que vinc aquí i m’agradaria demanar als participants de la fundació que segueixin esforçant-se per poder trobar feina. Jo vaig tenir la sort en trobar feina en un any però el procés es pot allargar una mica.