La Fundació Tresc és una fundació que, entre altres accions, ajuda a les empreses a trobar perfils amb discapacitat i viceversa, ajuda a persones amb discapacitat a trobar una empresa adequada segons les característiques d’ambdues parts.

A escala personal, sempre he tingut la sensació que RRHH es relaciona amb nòmines, acomiadaments, normatives, plans de carrera, formacions, plans d’acollida, costos, etc

Treballar en un departament de RRHH també és treballar la responsabilitat social. Treballar per la integració de persones amb discapacitat. Treballar els valors, l’ètica i el compromís social. Des de RRHH tenim la posició adequada per fer possible aquests tipus d’accions i simplement vull animar a totes les empreses a trencar els tabús i treballar per la integració.

Els valors d’una persona amb discapacitat, sovint són la clau de l’èxit dins d’un equip. La seva innocència i ganes de demostrar que ells volen, que ells poden, ajuda a les empreses i al seu equip humà a tocar de peus a terra i ser conscients del món global en el qual vivim.

Des d’aquí, només dir gràcies Fundació Tresc.