Ja hem entrat a la 1a fase de desconfinament i cada vegada queda menys perquè ens puguem tornar a veure! Com molts i moltes de vosaltres ja sabreu, en aquestes dates se celebra el Temps de Flors de Girona. Flors i colors omplen la ciutat de vida i aquest any, encara que s’hagi suspès la celebració, no ens ho volem perdre.

Així doncs, us proposem un nou repte per poder celebrar el Temps de Flors a Fundació Tresc. És molt senzill! Feu una fotografia de les flors de casa vostra, de les que us trobeu fent els vostres passejos, d’anys anteriors del Temps de Flors, el que vulgueu, juntament amb un títol (paraula o frase de descripció de la imatge, o unes paraules que us agradin). Feu arribar la vostra proposta fins al dilluns 25 de maig al correu electrònic fundaciotresc@gmail.com o a través del WhatsApp de la Fundació TRESC. Recordem que la participació és oberta a tothom i que podreu veure-ho pròximament penjat a la pàgina web. Totes les fotografies que ens arribin també les imprimirem perquè decorin els espais de Fundació Tresc per quan tornem!

Però això no és tot! Amb totes les fotografies que rebem, farem un collage i l’enviarem a Nexus Geographics, una empresa gironina que ha impulsat una iniciativa amb l’objectiu d’omplir el mapa de Girona de flors! Si voleu saber més informació o hi voleu participar de forma individual aquí us deixem l’enllaç: