El dilluns 26 de novembre es va dur a terme la reunió anual que organitza la Fundació TRESC. Des de l’àmbit laboral es va convidar a la taula rodona a la Sra. Isabel Mora, responsable d’administració – RRHH  de l’empresa Comercial Mecanotodo i la Ina Gómez, com a treballadora a l’empresa a explicar la seva experiència. Els acompanyaven l’Anna Masó com a prospectora i l’Enric Triola com a preparador laboral de la Fundació Tresc.

Entrevista a la Sra. Isabel

Sra. Isabel Mora, responsable d’administració- RRHH  de l’empresa Comercial Mecanotodo.

3 insercions durant el període 2016-2018 (llocs ocupats: ajudant de magatzem, operari secció confecció i suport administratiu)

“A finals de 2015 vam decidir incorporar a una persona amb DI. Tot i ser una empresa gran i estem obligats a tenir una persona amb discapacitat,  sobretot va ser perquè vam anar a una empresa on tenien a un noi amb Síndrome de Down i vam veure que l’ambient era tant maco, que tothom l’estimava tant i estaven tant pendents d’ell que aquell dia vam decidir que nosaltres també volíem ajudar a persones que tenen més dificultat de trobar feina.”

“L’Enric i l’Anna (tècnics de la Fundació TRESC) ens van venir a veure amb uns quants CV, i com que ells els coneixem molt millor que nosaltres, vam deixar a les seves mans escollir la persona més adequada per el tipus de feina que nosaltres buscàvem.”

“L’Edu, ens ajuda amb el empaquetatge,  a tenir-ho tot ordenat, fer algun tipus de neteja, …. Però lo important de l’Edu és que ens ajudem mútuament… ens aporta molt, ens aporta a tots els treballadors. La seva felicita és realment impressionant. El que ell ens pot aportar a nosaltres és mes del que  nosaltres li podem aportar a ell.””

“”…Cada any necessitem gent per la feina de temporada… però l’any passat no va funcionar gaire i vam pensar tornar a contactar amb l’Enric i l’Anna i els hi vam dir el que necessitàvem. Van venir, es van mirar les màquines, van estar estudiant el que necessitàvem nosaltres i ho vam tornar a deixar a les seves mans… i llavors vam incorporar a l’Ina i la Irene. “

“Si que és veritat que potser necessiten una mica més de temps per aprendre la feina  però a la fi i al cap la fan perfectament.  “

“Lo important per nosaltres és que fan una feina que els hi agrada. No sempre trobem gent que faci alguna tasca que els hi agradi. “