Fundació Tresc tanca l’any celebrant l’èxit obtingut en la nit solidària del Festival Cap Roig. Gràcies  a Clipper’s Live i Fundació Bancària la Caixa, amb la col·laboració de totes les persones assistents al concert, Fundació Tresc podrà començar  ben aviat el Projecte BiciTresc al Servei Prelaboral de Baix Empordà.

Aprofitem l’ocasió per donar les gràcies a totes les empreses col·laboradores que varen participar al sorteig d’entrades per a poder gaudir del concert. Finalment, les empreses  obsequiades amb les entrades van ser Bicicletes Esteve, Grup Camar, Ingenieros Vizcaino i Tecmon.  Agraïm la seva assistència en la nit solidària del 13 d’agost al Festival Cap Roig.  Aquesta, va ser una nit màgica on des de l’inici l’organització va acollir els nostres empresaris amb la màxima atenció i deferència.

Recordem que encara poden ajudar en el projecte. Tota persona o empresa que vulgui participar, ho podrà fer fins al mes de març de 2019 entrant a http://microdonativos.lacaixa.es/proyectocaproigsolidario_ca.html on rebrà les indicacions de com contribuir a través d’un micro donatiu. Amb la seva col·laboració serem el tàndem perfecte.