PRIMER REPTE: QUÈ VEIG DES DE LA FINESTRA DE CASA?

Des de la Fundació Tresc us animem a participar en el  REPTE setmanal. Es tracta d’una proposta per tal de fer una mica més amè i entretingut aquest confinament. El primer repte és: “Què veig des de la finestra de casa?” i consisteix en fer una fotografia del que veieu des de la finestra de casa. Podeu escollir la finestra de casa que més us agradi, qualsevol opció és benvinguda!

El repte està obert a tothom, a les persones participants de Fundació Tresc, a les famílies, a les amistats o a qualsevol persona que tingui ganes d’aportar el seu granet de sorra.

La fotografia s’ha de fer arribar per correu electrònic fundaciotresc@gmail.com o a través del Whatsapp de la Fundació TRESC fins el dimecres 15 d’abril. Totes les fotos les penjarem a la pàgina web.

Esperem que us agradi la proposta i us animeu a participar-hi!