Aquest proper mes de novembre les persones participants del Servei Prelaboral del Baix Empordà inicien un nou taller seguint la metodologia d’Aprenentatge Servei en col·laboració amb l’APA RODAMON.

L’APA RODAMON  és una associació protectora d’animals situada a Palafrugell amb la qual ja col·laborem des de fa anys. Tots els divendres un grup de persones del Servei Prelaboral va  a passejar els gossos de la protectora. Aquest coneixement de l’entitat ens ha donat la possibilitat d’oferir un nou taller, implicar-nos amb el projecte de manera més completa i intensa. Després de reunir-nos amb el director de la protectora, acordem que un grup de 6 persones del Servei Prelaboral, juntament amb un professional de la Fundació, anirem dos matins a la setmana a donar-los suport en les seves tasques diàries, tant pel que fa a la jardinera, neteja i manteniment de l’espai, com la cura dels animals que estan a l’espera d’una adopció (dutxar, raspallar, etc.).

Estem molt contents/es de poder iniciar aquesta col·laboració, projectes com aquests ens donen l’oportunitat de treballar els hàbits laborals bàsics per ocupar un lloc de treball en un futur, i alhora realitzem un servei a la comunitat útil i necessari.