Què ofereix la Fundació TRESC a les empreses?

La Fundació TRESC ofereix la possibilitat de ser una empresa inclusiva, una empresa que valora i està oberta a la diversitat.

Una empresa inclusiva és una empresa compromesa amb la igualtat d’oportunitats, amb l’equitat, que reconeix el guany directe que suposa la contractació de persones amb discapacitat o trastorn mental.

Com ho fem? Treballem des de la metodologia del Treball amb Suport (TaS) com a eina que ha demostrat durant molts anys la seva eficàcia. La Fundació TRESC amb els professionals facilitem el procés d’inserció oferint els següents avantatges.

1

SELECCIÓ DE LA MILLOR CANDIDATURA mitjançant l’anàlisi del lloc de treball a ocupar i les competències de la persona candidata.

2

ASSESSORAMENT I SUPORT TÈCNIC sense cost per a l’empresa, en tot el procés d’adaptació del treballador/a a l’empresa.

3

ACOMPANYAMENT EN EL PROCÉS D’INSERCIÓ I SEGUIMENT de la persona treballadora mentre dura la contractació.

4

Visualització del COMPROMÍS EMPRESARIAL vers una societat més justa i inclusiva.

5

Compliment de NORMATIVA – quota de reserva per a  empreses de més de 50 treballadors/es.

6

Enfortiment de la RESPONSABILITAT SOCIAL de l’empresa. Incideix internament en les organitzacions motivant a la resta de treballadors/es i millorant el clima de treball que repercuteix de forma directa en una major productivitat.