A La Vinyeta ens dediquem a la producció de vi i altres productes ecològics. Venem els nostres productes a les comarques gironines i a Barcelona; també exportem una petita part a altres països d’arreu del món. Amb la Marta vam iniciar el projecte de zero.  Amb els  anys l’equip ha anat creixent i s’ha anat professionalitzant. També han aparegut noves necessitats.

Feia temps que necessitàvem una persona responsable i meticulosa a l’equip per a la preparació de les comandes. És clar, els errors en aquest cas són molt costosos. També sentíem la necessitat d’incorporar persones amb diversitats. A La Vinyeta estem acostumats a acollir treballadors i col·laborador diversos: estudiants, migrants, stagers internacionals, gent de diferents sexes, races, orígens, llengües… Així que ens vam posar en contacte la Fundació TRESC i els vam explicar les nostres inquietuds i necessitats.

Llegir experiència…

Fundació TRESC
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.