A La Vinyeta ens dediquem a la producció de vi i altres productes ecològics. Venem els nostres productes a les comarques gironines i a Barcelona; també exportem una petita part a altres països d’arreu del món. Amb la Marta vam iniciar el projecte de zero.  Amb els  anys l’equip ha anat creixent i s’ha anat professionalitzant. També han aparegut noves necessitats.

Feia temps que necessitàvem una persona responsable i meticulosa a l’equip per a la preparació de les comandes. És clar, els errors en aquest cas són molt costosos. També sentíem la necessitat d’incorporar persones amb diversitats. A La Vinyeta estem acostumats a acollir treballadors i col·laborador diversos: estudiants, migrants, stagers internacionals, gent de diferents sexes, races, orígens, llengües… Així que ens vam posar en contacte la Fundació TRESC i els vam explicar les nostres inquietuds i necessitats.

Gràcies a la Fundació TRESC vam fer una incorporació a l’equip que ràpidament es va convertir en una peça clau en el nostre organigrama i una persona molt estimada per tothom. Desenvolupa la feina amb meticulositat com ningú altre. Amb el temps i gràcies al suport que ha rebut dels tutors de Tresc i als seus companys ha guanyat la seguretat i autoestima necessària per treballar d’una forma cada dia més autònoma.

Ens sentim afortunats i molt agraïts de col·laborar amb la Fundació TRESC. Poder acollir persones amb diversitats és un enriquiment personal i professional per a tot l’equip. Així que ja ens plantegem fer noves incorporacions en altres àrees de la nostra explotació. Animem a altres empreses a seguir aquest camí.   Josep Serra i Marta Pedra – La Vinyeta