Ja fa anys que  col·laborem amb la Fundació Tresc. El que en principi havia de ser una relació només  de treball, ha esdevingut en alguna cosa més que ens ha permès conèixer a persones professionalment molt competents i de gran qualitat humana.

No estem parlant d’una col·laboració a nivell dinclusió sociolaboral de persones amb discapacitat i amb trastorn mental, estem parlant del fet que hem creat llaços laborals i d’amistat amb els nostres companys que accedeixen al seu lloc de feina a través de la  Fundació i els seus tutors.

Nométenim bones experiències amb els companys que hem tingut la sort de conèixer i treballar junts. El dia dia de l’hotel amb ells és molt més fàcil. És un luxe treballar junts, amb  les seves ganes, la seva simpatia i la seva voluntat. Posem per exemple a lAlbertel nostre company actual. Sempre està content i disposat a ajudar a qualsevol dels seus companys siguin de la seva àrea de treball o d’alguna altra i aquesta actitud en grups de treball, no té preu.

Agraïm a la Fundació Tresc la gran feina desenvolupada. Han aconseguit que la nostra relació amb ells sigui fluida i de gran qualitat. Volem donar les gràcies al tutor (lEnric)  per la seva magnífica feina (controls setmanals i reunions amb els caps d’àrees per saber com es desenvolupa la feina dels nostres companys) i sobretot per la seva gran professionalitat i implicació amb la feina.

Esperem que puguem continuar col·laborant molts anys més.

Pepi Campa

Directora Hotel Trias