Què són les accions IRPF?

Són accions dirigides a  afavorir la inserció sociolaboral de persones amb discapacitat i amb problemàtica de salut mental, amb càrrec al tram autonòmic de l’assignació tributària del 0,7% de l’IRPF.

El projecte que presentem s’emmarca dins l’activitat de l’entitat i reforça i amplia les actuacions de prospecció. En el projecte es desenvoluparan 4 eixos de treball que a continuació presentem.

A qui es dirigeix?

A les empreses, grups d’empresa (associacions, federacions, gremis…), col·legis professionals, federacions, PIMEC, dispositius d’inserció públics…

Quins objectius té?

Promoure la contractació de persones amb discapacitat psíquica (intel·lectual i problemàtica de salut mental) en les empreses.

Sensibilitzar a les empreses i a la població en relació a la situació d’exclusió social i laboral del col·lectiu de persones amb discapacitat psíquica.

Informar i oferir el suport i acompanyament durant el procés d’incorporació del/la treballadora mitjançant i l’aplicació de la metodologia de Treball amb Suport.

Promoure la perspectiva de gènere en l’empresa per afavorir la inserció de les dones amb discapacitat i amb problemàtica de salut mental.

butlletins per a les empreses

Ets una empresa i vols rebre el nostre Butlletí informatiu?

Amb el suport i la col·laboració de