Que és el projecte per al foment de la igualtat d’oportunitats de dones i homes en l’àmbit laboral?

Són actuacions per  al foment de la igualtat d’oportunitats de dones i homes a l’àmbit laboral que s’emmarquen en els diferents serveis de la Fundació Tresc.

Té com a finalitat conscienciar a les persones sobre la discriminació per raó de gènere, així com, promoure actuacions per afavorir un canvi cultural i de valors vers la igualtat d’oportunitats entre dones i homes.

El projecte s’estructura a partir de 3 eixos de treball que es desenvolupen al llarg del 2018.

A qui es dirigeix?

L’actuació es dirigeix a les persones ateses dels diferents serveis de la Fundació Tresc, així com, les seves famílies. També es realitzarà la sensibilització de les empreses, professionals i agents externs.

Quins objectius té?

Detectar i analitzar percepcions sobre la igualtat de gènere en el marc de la Fundació Tresc.

Realitzar accions de formació per a un tractament igualitari entre dones i homes.

Promoure la participació activa de les persones amb discapacitat en la defensa dels drets de les dones i igualtat de gènere.

Realitzar accions de sensibilització vers la igualtat de gènere.

Video Thumb

Algunes dades

Projecte de de sensibilització amb els serveis derivadors (2017)

Projecte per al foment de la igualtat d’oportunitats (2018)