El Servei Prelaboral Baix Empordà de la Fundació TRESC ha col·laborat amb la Colla de carrosses Ruta 66 de la Bisbal d’Empordà.

Aquesta col·laboració s’ha dut a terme durant els mesos de Gener i Febrer del 2020 i ha consistit en la creació de 40 penjadors. Aquests serveixen per exposar les disfresses de la Colla Ruta 66 que celebren els seus 20 anys.

La finalitat és continuar amb la metodologia Aprenentatge Servei; detectar i col·laborar amb les necessitats que puguin aparèixer al nostre entorn i mirar de donar-ne resposta. L’experiència ha estat molt positiva, ens han convidat a la inauguració, esperem poder tornar a col·laborar amb ells en un futur.

Si voleu veure els resultats, podeu visitar l’exposició al Castell de la Bisbal d’Empordà fins al dia 15 de Març.

Fundació TRESC
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.