Ja fa anys que  col·laborem amb la Fundació Tresc. El que en principi havia de ser una relació només  de treball, ha esdevingut en alguna cosa més que ens ha permès conèixer a persones professionalment molt competents i de gran qualitat humana.

No estem parlant d’una col·laboració a nivell d’inclusió sociolaboral de persones amb discapacitat i amb trastorn mental, estem parlant del fet que hem creat  llaços laborals i d’amistat  amb els nostres companys que accedeixen al seu lloc de feina a través de la  Fundació i els seus tutors.

Llegir experiència…

Fundació TRESC
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.