Sònia Puigdollers – directora de recursos humans de  PGA Catalunya

“La nostra col·laboració amb Fundació TRESC va començar per casualitat, ens vàrem conèixer i ja porten 5 anys de relació. La veritat és que ens ajuden moltíssim amb tot el procés d’integració i estem molt contents de col·laborar. Ens acompanyen, ens assessoren i mica en mica ha anat creixent l’equip. Aquest any, durant la pandèmia, hem incorporat dues noves persones, la Raquel que treballa al nou Wellness Centre i en Dídac”

Marc Pèlach – Treballador de l’empresa PGA Catalunya

“M’agrada molt la feina. Tresc m’agrada molt perquè és una gran Fundació que m’ha ajudat molt a formar-me i trobar bones feines.“

Enric Triola – Insertor laboral de la Fundació TRESC

“Aquest suport (el de l’insertor laboral) es va retirant a mesura que aquesta persona agafa confiança i domina la seva feina i domina també tot el que  és la relació amb l’empresa. Anem retirant aquest suport de mica en mica, però no desapareix mai del tot. Sempre mantenim un seguiment tant amb la persona com amb l’empresa.”

Veure entrevista aquí