Què oferim?

• Realitzem accions de formació per tal de promoure l’adquisició de competències necessàries per accedir a un lloc de treball i millorar la qualitat de vida de la persona.
  • Promovem la realització de formacions externes diverses i especialitzades que es proposen des d’altres centres o entitats amb el suport a la persona ofert des de la Fundació.

Com ho fem?

Oferim diverses accions de formació:

Transició a la vida adulta

• Accions per a la millora de competències personals i de transició a l’edat adulta (autonomia personal, habilitats domèstiques, participació social i ciutadana, etc.).

Formació laboral

• Accions de coneixement del món laboral, tècniques i recursos per aconseguir un lloc de treball.
  • Accions de millora i/o manteniment dels hàbits laborals bàsics.
  • Entrenament de competències laborals (tasques d’ajudant d’oficina, consergeria i recepció, ajudant de cuina, peó manipulats, mosso de magatzem i reponedor/a de comerços, etc…).
  • Pràctiques formatives en empreses.

Formacions complementàries

• Accions en informàtica, habilitats cognitives, habilitats socials i comunicatives, economia personal i ús dels diners, cuina, etc.
  • Tallers d’estiu de salut, fotografia, introducció al teatre, entrenament cognitiu, artteràpia,

Suport a formacions externes

• Suport en la recerca de formacions externes a la Fundació (formacions laborals, formació reglada, cursos i/o tallers lúdics, culturals, esportius, etc.)
  • Col·laboracions amb recursos educatius, culturals, socials (xerrades formatives i divulgatives, tallers, visites…)

Amb el suport i la col·laboració de